Bestel informatie / Retouren

Verzending

V. Wanneer word de bestelling verzonden?
A. Op werkdagen worden alle bestellingen die voor 16:00 uur zijn geplaatst dezelfde dag verzonden. Doorgaans ontvangt u de bestelling de volgende werkdag, dit is afhankelijk van de snelheid van PostNL of Bpost. Wij verzenden alle bestellingen naar België direct met Bpost, waardoor u de bestelling de volgende werkdag ontvangt. Helaas worden bestellingen na vrijdag pas dinsdag verwerkt door Bpost.


V. Wat zijn de verzendkosten?
A. Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen naar Nederland en België. Van toepassing op alle GPS trackers.


V. Welke koeriersdienst gebruiken jullie?
A. Bestellingen naar Nederland worden verzonden met PostNL en bestellingen naar België met Bpost. Neem contact met ons op als u een andere koeriersdienst wenst, wij zullen dan kijken of dit haalbaar is. Mogelijk zullen we deze verzendkosten wel in rekening moeten brengen.


V. Bestelling niet ontvangen?
A. Indien u de bestelling plaatst voor 16:00 uur, zult u deze de volgende werkdag ontvangen. Incidenteel doet de koeriersdienst er iets langer over en duurt het 2-3 werkdagen. Helaas hebben we hier geen invloed op. Neem contact met ons op als u de bestelling na drie werkdagen nog niet heeft ontvangen.

Betalen

V. Hoe kan ik betalen?
A. U kunt op vindmijterug betalen met Ideal, Mistercash, PayPal (+3,4%), creditcard (Visa, Mastercard, Maestro), overboeking, sofort banking en bitcoins. Ook kunt u betalen middels rembours, neem dan contact op. Vanwege de extra kosten van PostNL zijn we genoodzaakt €18,50 in rekening te brengen bij een rembourszending. Alle andere betaalmethoden zijn gratis.

V. Is betalen bij jullie veilig?
A. Ja, zowel onze website als het afrekenproces is beveiligd.


V. De betaalmethode werkt niet, wat nu?
A. Soms komt het voor dat er een storing is bij de betreffende betaalmethode. Helaas kunnen we dit probleem niet verhelpen. Wij raden aan om de bestelling later af te rekenen of opnieuw te plaatsen.


Retourneren

V. Kan ik de producten terugsturen?
A. Ja, u kunt de producten binnen veertien dagen na ontvangst ongebruikt (buiten het redelijkerwijs testen) en in de ongeschonde originele verpakking terugsturen als dit een consumentenaankoop betreft. Ga dus altijd goed met de verpakking en goederen om. Neem eerst contact met ons op of maak de retour aan via uw bestelaccount, zodat we het retourproces in gang kunnen zetten. U kunt er ook voor kiezen om het EU formulier te gebruiken. Retourkosten zijn voor eigen rekening.

V. Ik heb de producten teruggestuurd, wat nu?
Wij controleren of aan de vereisten van een retourzending is voldaan. Daarna gaan wij over tot terugbetaling. Uiteraard informeren we u gedurende de afhandeling.


V. Wanneer ontvang ik de terugbetaling?
A. Wettelijk zijn wij verplicht uw geld binnen veertien dagen na ontvangst van de retournatie over te maken naar de tegenrekening van de ontvangen betaling. Persoonlijk vinden wij 14 dagen te lang en streven om dit binnen 7 werkdagen te doen. Bij complexere zaken zal dit iets langer duren, uiteraard zullen we u dan informeren. Houd er rekening mee dat we bitcoins niet kunnen terugboeken.


V. Hoe moet ik het product terugsturen?
A. Ongebruikt (buiten het redelijkerwijs testen) en in de originele/ongeschonde verpakking. Als u zeker wilt zijn dat het product aankomt, raden we aan met (verzekerde) pakketpost te verzenden, aangezien de koper bij retournatie de verantwoording draagt dat de producten in goede staat aankomen.
Powered by Lightspeed - Theme by InStijl Media